02 september 2007

en nu iets compleet anders

Katten hebben karakter, zijn stoer en laten zich geen dwaze truukjes aanleren.
ze volgen hun mens niet overal naartoe, tenzij ze daar zin in hebben. Vooral sfinkskatten vind ik geweldig omdat ze niet zo schattig zijn... katten dienen immers niet om schattig te zijn
kale katten zijn fantastisch.
siamese katten ook.

maar dan nu even over gisteren, alwaar ik aars geschopt heb in het schoonbezeede Oostende
-was weg kwijt, liep veel te ver om tot op de gewenste locatie
-onverwacht optreden van Oelewapper
-Antihumorist-debielenpôweetwerd vervangen door Waregems Onheil
-waren nog present: Goedkoop effectbejagjager en een lul van gonorroe
-al die links opzoeken is vermoeiend dus ik ga geen moeite doen u nog naar pis of vrijstaat O door te verwijzen, dat lukt u zelf wel, u bent immers fan van mij en dat wijst op intelligentie

dus over gisteren. Ik schopte aars, toonde tetten en powizie
waren aanwezig in het publiek, voor mij: Tall English Guy van op school met zijn prachtig Oostends vriendinnetje, u kent ze wel; ze ziet eruit zoals ik me soms voel: waanzinnig seksie
(en het gebeurt niet gauw dat ik dat over een vrouw zeg, dus ik méén het) Tall English Guy is een lukkie bastardo

des avonds nog thuis afgezet door een meneer, wiens naam ik alweer vergeten ben, laten we hem Bermuda Boy noemen... (vanwaar denkt u dat ik al die bijnamen haal?)

waardoor ik plofdirect mijn bedde in kon vliegen , want de Pita was gisteren doodop. dat kan ik u vertellen.
Weinig slaap en premenstrualiteit is niet goed voor het hoofd van Godt, want dat gaat dan pijn doen en marsepein eten
ijskast geplunderd. Mooi zo
(ik denk dat ik het hele potje nog leeggegeten heb)
dus ik was niet DIRECT mijn bedde ingedoken
prijs nog opengemaakt, naast bloemen die ik niet in een vaas kon zetten wegens gebrek aan vaas (staan nu in de gootsteen) een oerbekend en dure notebook (Da Hemingway-boekske, uweetwel)

toch nog bedde ingedoken, zonder Zeester, want die was weg en dus niet in mijn bed en dat was jammer, want na zo'n victorische avond, voel ik mij toch altijd wel ubergeil en dat kan een zeesterarm weleens helpen mij in slaap te wiegen, vooral als men hoofdpijn heeft en in de war is
en geweldig
HOER! A!

Groetjes
WON TON SUN WA

1 opmerking:

Toontje zei

Bermuda Boy groet U. Een dichteres naar huis rijden, 't is eens iets anders. Op weg naar huis nog keihard Deep Purple opgezet: Highway Star, Yeah!!
Thuisgekomen ook ijskast geplunderd, allez, twee kommen moka ijskreem. Op National Geographic nog gekeken naar programma over vampieren. Een of andere pipo die denkt dat hij Count Dracula is. Nadien programma over archeologische opgravingen van Bijbelse steden. Ze begonnen met Sodom en Gomorra, maar in vergelijking met Rita De Pita konden ze evengoed archeologische opgravingen van Plopsaland uitzenden, dus kroop ik maar in bed met een strip van Nero (iets met een Toekan) en wat Napoleon spekken, ofte het boeiende bestaan van Bermuda Boy.