15 september 2007

kij frustrerent echtané

Intussen heeft de Pita nog steeds geen salontafel
wijl de Brabantia-pedaalemmervantwaalfliter-doos het langzaamaan begint te begeven (karton plus gemorste koffie is gelijk aan een instabiel tafeltje)

dus ik tracht nog binnen deze week in het bezit te geraken van:

-een schoenenrek
-een prul-kast voor voornamelijk schoolgerei in te proppn (in feite alle lelijke zaken die ik niet langer in mijn living wil uitstallen omdat dat toch een plek van ontspanning is als je dan toch een apart bureau/wasdroogruimte hebt BLABLA-
-een hoop van die plastieken documenten/brievenbakskens
-opbergprullen
-een salontafel, hoewel dat geen haast heeft...hoewel eigenlijk wel
-zetelhoezen, waarop geen hoop meer gevestigd is. De schadevergoeding zullen Zeester en ik dan ook ruimschoots uitgeven aan allerlei prullerijen van de Ikea
hoera voor Ikea het koninkrijk der rommel!

(oeps ik heb weer iets gemeens geschreven... sorry Ikea het is niet persoonlijk)

anyway
alle hoeren, sletten en wankers ten spijt
ik ben moe
en in een goede bui vandaag, ondanks het feit dat ik alleen thuis ben en al uren geen woord meer hardop gezegd heb (buren worden achterdochtig van de lange stilte en het licht dat toch brandt)
maar van alleen zijn mag men ook profiteren, ik moet dat weten, ik ben dolgraag alleen
dit is het meest optimale moment om in een slonzige trainingsbroek chocoladebergen te verzetten, naar southpark kijken en allerhande cosmeticaproducten uit te testen, waarvan ik het bestaan niet eens vermoed had

dus gescrubt, gepeeld, gehydrateerd en vrijwel kuis als ik erbij zit
vol van sap-ige vitamines en cafeine
groet ik u met verlanglijsten en andere zever

zoals melden dat ik een fantastische tussenseizoensfrak gekocht heb en terug bereid ben een zwart hoofddeksel te dragen

en nog even dit:

voor de combinatie cola en wijn bestaat er een woord: goor.

Nog veel Won ton uit de Sun Wa

1 opmerking:

Toontje zei

ik heb mijn kasten gekocht bij 3 Suisses, als ex-Ikea klant ben ik daar vrij tevreden over.
Sterkte met je zwart hoofddeksel, dat is een moedige stap van je.

De Stalker alias Bermuda Boy, alias Toon De Hormoon alias De Geilaard