22 oktober 2007

metawortelen

de vermoeidheid is daar weder om deze heerlijke maandagavond te vullen met nutteloos geleuter
daarvoor is het dus handig om een blog te hebben, want laat ons voor de laatste maal nog maar eens eerlijk zijn:

een blog is géén literatuur!Op een blog staat geen literatuur! zelfs niet als het de fameuse blog van De Pita Haarzelve is
Zij is dan ook van mening dat wie een blog gebruikt om diepzinnige eerlijkheden vol emotionaliteit en spirituele verzetting, dit in een haast krankzinnig goed doorvoed taalgebruik dat getuigt van menige literaire vaardigheid en poëzie, een debiel is om u tegen te zeggen... een germanist dus in feite (hoewel ik zelden u zeg tegen germanisten, want dat zijn toch maar journalisten of leraars in spe en ik ben modern opgevoed dat wil zeggen ULOOS)

Dit gezegd zijnde, spek voor mijn bekuloos maar daarover bekakstover ik al lang niet meer

de batterijen zitten in het toetsenbord, evenveel stof en as en aanverwante schijt
gisteravond naar het smak geweest, daar een aantal leuke dingkskens gezien van dienen Makkartij met Ketsjup
evenwel walter van beirendonk met toffe sportsloefkens

zuiver op de graat is niemand mager, maar sportsloefkens zijn dan ook helemaal niet voorzien op oxfamstores
bovendien is het een dikke modeontwerper dus hij is geen vis
en ook niemand om u tegen te zeggen

ik heb dan ook geen idee wat ik daarmee wil vertellen

ik post eigenlijk alleen maar om de tijd tussen thuiskomst en avondmaal te overbruggen (want u weet allicht dat ik niet kan koken, wegens te weinig kunde en creativiteit en teveel vermoeidheid en weinig kritische blik op de wereld, dus laat ik dat koken maar aan de zeester over, anders zouden wij dagelijks ons te goed moeten doen aan alles met paprika en look (hoewel ik daarmee de kokische onkunde van Darling Lizes plagieer) en daar houden wij niet altijd van)
want Pita heeft echt geen fut om iets deftigs te doen en zij wil ook liever niet in slaap vallen nu, want dan kan zij straks niet goed slapen en morgen niet goed opstaan en zo gaat dan dan maar door

er beginnen zich tekenen van motivatie op te dringen voor dit immer kwellende gelul,
maar wees gerust, lieve kinderen: u hoeft het niet te lezen, u léést het zelfs niet eens, want ieder een is een interessant gegeven dat mij links laat liggen
dat zegt dat wéér iets over mannens de kathedraalhoer

valt het me ook op dat mijn eetlust niet alleen toeneemt naarmate ik meer drink, maar ook in de week, als de poweryoga-afrikaansdansgelegenheden alchoholisch hard aanwezig zijn
nostalgie is niet meer wat het geweest is, maar katten zijn lieve dieren

(heb zaterdag een jonge kat (geen kitten) op een graafmachien)
(wil graag een kat)

koffiedrinken is plezant olifant olifant
King Lear lezen is ook plezant, maar op dit ogenblik volstrekt niet haalbaar
sex and the city kijken zou nu een optie moeten zijn, helaas zal dat voor mij nooit een optie zijn
...
...
(hier stonden nog een aantal regeltjes tekst die ik gewoonweg te idioot vond om plaatsen dus verwijderd)
....
(hier nog van dattum)
....
(en weer)
....
(allez-hop)
misschien moet ik een sigaret gaan roken
won ton sun wa

1 opmerking:

Toontje zei

misschien moet je twee sigaretten roken. Maar ik zou het niet doen, want ook van roken kun je doodgaan, en ik weet geen historische veldheer die dood ging van het roken. Terwijl misschien de indianen, maar die rookten dan weer vredespijpen, en die stierven ten minste voor een goed doel. Ik zou hier iets voor de hands liggends kunnen zeggen, maar laten we het deftig houden.
Toon de Hormoon