16 oktober 2007

soep-blues

dus de hoer mannens schreef azo iets van dat ie de enige is die mij nog niet links heeft laten liggen
Google analytics daarentegen beweert iets compleet anders...

het bezoekpercentage dat ik via nicolasmannensblog ontvang ligt redelijk hoog (zo'n dertig procent van het totaal sinds september) maar grappig toch dat het altijd om dezelfde persoon gaat die via dat blog tot bij mij geraakt... dit zegt redelijk veel over het gevulde bestaan van een freelancer

soit
ik moet toegeven dat ik onder de invloed van een overdosis soep heel wat softer ben dan gewoonlijk, wat geen goed teken kan zijn
desalniettemin is er geen spoor van koorts meer te bespeuren. dus kunnen we weer overgaan tot pubergezwellen

o jee wat is mijn leven hard

soit

Toon de Hormoon (u weet wel, de papa van die geile suikerspin) is grappig
nu ga ik iets oninteressant doen...

1 opmerking:

Nicolas Mannens zei

und hier bin ich wieder!

jazeker, het leven van een freelancer is behoorlijk eentonig en veelal leeg, vandaar dat uitkijken naar blogberichten per definitie leuk kan zijn en aldus een welkome verademing.