19 december 2007

Mariken-bladerdeeg en bubbels

In den tijd dat hertoghe Arent van Bullshit zaghe gecromden poeten gescreven den wortelfraude aber MAriken is niet van den hertoghe terugghecommen
zo mochte zij verbleiven in hare nonkels suster tante die met Eekhoorns dat meisken becooghelde...

etc


toneeltjes maken over bewerkingen op bewerkingen op bewerkingen... en dat dan nog eens bewerken, ik begin te twijfelen aan mijn eigen eenvoudsprincipes (tja...)
uweetwel: ik tracht zaken altijd zo eenvoudig mogelijk te maken, maar het eindigt altijd onbegrijpelijk en blabla

maar he, laat ons daarover niet bekakstoveren, ik ben immers geen intellectueel en geen journalist en ook helemaal geen wetenschapper

laat mij maar zo ingewikkeld zijn als ik wil

Heil aan Jelle Meander

zin in massa's bubbelhoudende drankjes die bij voorkeur ook veel geld kosten. Schuimwijn maakt Pita vrolijk. Champagne maakt haar geil.
zin in croque-monsieurmachien (niet dat zo'n toestel echt lekker smaakt,maar het is het enige keukenmachien dat ik bedienen kan en ik heb zin om de croque pesto van de vooruit na te maken)
zin in grote hoeveelheden bladerdeeghoudende voedingswaren, liefst in combinatie met bubbelhoudende drankjes
--- ben echt geen eindejaarsliefhebber, hou alleen van bladerdeeg met bubbels---

heil aan de Zeester

ik klaag tevens ook over het schrijnende tekort aan klimmende kerstmi, lampedeinelingen en flikkershit. vroeger was daar veel meer van. Pita wordt er wel vrolijk van (zoveel gevoel voor humor heb ik nog net)
maar sinds dat er zo een paar debiele bv's eens in een interview, of in een kutnummer, gezegd hebben dat ze eindejaarsgeflikker niet zo leuk vinden, durft niemand nog een lampke voor de venster hangen
awoert
geef mij terug die fantastische kitsch

hier in Windsorcastle hangt wel wat jolijt (sterretjes met kerstmutsen als piratenlapjes, breakdancende sneeuwmannetjes en rode plakband-kruismotieven etc) helaas is al deze vrolijkheid -met alle respect voor de non-conformistische durf van de conciƫrge- niet elektrisch en bijgevolg niet bepaald lichtgevend of flikkerend

jammer. maar. melaats.

iN de WoN tOn
SuN WA
heBBen Za geEn BrEEzA

Geen opmerkingen: