30 januari 2008

bericht van drie dagen geleden

Pita heeft zich hevvie overslapen
bijgevolg is de conditiehertest (niet hertentest) aan haar voorbij gegaan
dat is jammer, doch niet geheel in haar ergernis beslapen
(we wisten dat we sowieso gingen falen, wegens slechte conditie in het algemeen + algemene stress + spierpijn + heel veel blauwe plekken die extra pijn doen bij het toedienen van schokken veroorzaakt door lopen en springen enzovoort)

soit

volgend keer beter, zeker?

(laat ons verduidelijken: ik heb nu al ruim een week geen poot meer versnellend in het park gezet (ik loop voorlopig even niet) maar vanaf de zgn. krokusvakantie zijn we er weer bij om de fysieke conditie traag maar zeker te verbeteren (stoppen met roken is nog niet voor vandaag, maar we evolueren) en bijgevolg ook het humeur, de concentratievermogens etc )

het komt er op neer dat er beterschap in zicht is

kritische reflecties schrijven is evenal een verwarrende opgave, lang vooraf aangekondigd of niet, het blijft moeilijk (ik heb met moeite één pagina volgekribbeld, wijl anderen een heel boek schrijven) Ik wijt het aan het feit dat ik te veel gevoel voor synthese heb en bijgevolg te zeer algemeen en bondig schrijf... te weinig voorbeelden opgeef en meer naar de algemene evolutie kijk ipv de details

maar dat uiteraard maar een magere verdediging, sommige mensen kicken nu eenmaal op lengte
ik niet

masscheroen heet tegenwoordig maskeroen
en zal maximum drie kwartier duren
toch zal het een geweldige voorstelling worden
omdat wij nu eenmaal van sterk geconcentreerde inhoud houden

en shakespearemonologen hoeven ook niet zo lang te duren, het mag, maar het mag geen voorwaarde worden
en bijgevolg heb ik mijzelf voor mezelf weer goed gepraat
en mijzelf overtuigd van mijzelf
deernis voor mezelf in mezelf
en richard drie is tof

won ton sun wa
kom naar maskeroen op 13, 14 of 15 februari
maskeroen@gmail.com

tot zover het bericht van drie dagen geleden, of was het nu twee dagen geleden? De Pita weet het niet meer, aangezien haar lichamelijke gesteldheid (een soort van griep of extreme vermoeidheid, men wete het niet) haar geestelijke gesteldheid en reactievermogen wel heel erg stevig aan het belemmeren is

het bericht dateerde eigenlijk van woensdagmiddag, toen Pita zich overslapen had, en zo voort en zo verder en wafels zijn inderdaad lekker
ik wil vegetatie!
vrijdagavond lichtelijk geweldig geweest in de ekerse theaterzaal, alwaar een zeer aandachtig en beleefd en dus ook heel erg stil publiek naar me zat te staren als was ik god zonder t
maar het is dus met dt en daarom nog niet goddt

deze avond mij aan het consumeren van frieten gewaagd (zin in vetzakkerij, maar de echte reden is: geen zin in afwassen) en loop al twee dagen te flashen van de koorts (vermoed ik, want ik flash en heb het heel koud, wijl ik heel warm aanvoel, dus me dunkt dat dat koorts is, me dunkt garnaalkonijn)
chili sin carne? of is het son carne? of is het gewoon veggie con carne? maar dat lijkt me absurd, het was chili con quorno, alleszins, best te vreten, brownies als dessert zijn evenwel aangenaam, maar teveel eten (en dan alles opgegeten, uit beleefdheid omdat de cateringmama naast me zat) vlak voor het betreden van een podium (en dat dan nog eens op naaldhakken) kan alleen maar de voorbode van een onaangename ziekte zijn

dus de Pita voelt zich niet al te best, maar gaat tegen alle beter weten in TOCH EEN SIGARET ROKEN en wel NU

won ton sun wa

Geen opmerkingen: