26 februari 2008

Dikke Nellenboog

Beste vriendjes

de Pita heeft zich aweer bezeerd aan zichzelve en ook aan anderen!

hiermede willen wij stellen dat zwaartekracht een kutkracht is, vooral als anderen bovenop u liggen en uw ellenboog in die zwaartekrachtige omstandigheden (onder een hoop dramastudenten dus) gans onderaan ligt

dit alles tegen een vrij snel tempo is gelijk aan au
de Pitaliaanse ellenboog is dus verdikt en blauw
en dan durft een en iemand wel eens beweren dat ik te weinig onder de mensen kom!

daarover gesproken; taart gemist bij La Volaille, die -als ik me niet vergis- gisteren jarig was
nog steeds geen fijn kado gevonden

verder hebben wij ons deze week alweer een aantal keren overslapen, wat deze of gene mens weleens durft te wijten aan onze overmatige consumptie van de coca cola (en geen light, want dat is voor vrouwen) en volgens sommigen ook omdat wij de zgn. 'ZIEL VAN DE SPORT' niet voldoende omarmen, waardoor wij de slaap moeten leren vatten met in het achterhoofd de godtelijk aanmoedigende klanken van Evy Gruyaert (we zijn blijven steken bij de drie minuten slowrun-jogtempo mét gehijg)

over gehijg gesproken, de Pita liep in al haar manische bipolariteit de voorbije dagen immens levendig/bronstig/onrustig en daardoor ook slapeloos
dit leverde al uiterst creatieve momenten op, met dank aan mijn sjaal en Blote Tiemel

kauwgom wordt gekauwd

waarderingsgesprekken worden beleefd
ik word gewaardeerd en terecht
laat ons eerlik zijn, ik bén nu eenmaal geweldig
(evenals de Zeester, maar terzijde)
én geniaal én onaangenaam in de omgang

kort gesteld; de dikke en de dunne (Jean Pierre) vinden mij - rond het feit geluld dat ik te lui ben qua theorie, sport en uitspraakoefeninkskes en dus vaker naar die lessen moet gaan en daar dan ook niet moet liggen maffen- al uiterst aimabel en creatief en eigenzinnig en onwaarschijnlijk geil en cool en te benijden en immens intens en fantastisch en intelueel en intigent en zo en voort

nu nog die bruine overtuigen van mijn theatrale genialiteit
(en ja: het zal met 'Kathleen gonorroe bed' zijn, ja)
nu eens op zoek gaan naar wat ijs voor op de Dikke Nellenboog
en een paar uur verkwanselen met het spelen van Patience
WON TON SUN WAISAPROBLEIMGAST

Geen opmerkingen: