04 februari 2008

nieuwe schakel

zoals u misschien kunt zien, ter hoogte van uw rechterhand, iets hoger en op uw scherm, staat er een nieuwigheid in het lijstje met schakels
(dat is pitaliaans voor links, of eigenlijk gewoon nederlands) soit

de nieuwe schakel betreft de Ubergurkhouder, waarmede wij iemand gevonden hebben die -o jawel- nog goed blogt ook!

in de begintijden van Blote Tiemel dacht ik even mijn meerdere gevonden te hebben, maar hij heeft zijn problemen:
-de ontbijtgimmick werkt niet meer
-hij hypochondert teveel en dat staat mij momenteel met mijn zware rugpijn en koorts etc niet aan (want ik begin dan aan een niercrisis of zoiets te denken en dat wil ik niet, ik heb gewoon slaap nodig)
-hij heeft geen eigen computer en zeurt daar teveel over ofwel blogt ie daardoor gewoon te weinig
dus Tiemel is geen optie meer in de categorie superblogger

wel houden wij van de pseudo-absurdistische ultravrouwelijke schrijfsels van:
-mezelf (ritadepita.blogspot.com)
-mijn zuster en Germaan Twee, Hilde de Wilde (overtweerenal.blogspot.com)
-Diens vriendin Soowfie, augurkliefhebber (meeraugurkenminderverzuring.blogspot.com)

zullen wij dan alleen maar afwachten hoe lang ze het zullen volhouden (vooral naar Soowfie kijk ik met argusogen, aangezien zij nog helemaal niet lang bezig is, dus dat wordt spannend)

en dan nu het urrel van die dochter van Toon de Hormoon nog eens opzoeken (dat is een geil wijf, quoi)
daarover later meer

Won Ton
Sun Wa

1 opmerking:

Soowfie zei

O neeeeeeeeeeeeje! Ik ga bezwijken onder de druk. Is dit nu HET succes? En kan ik er wel mee om? Allemaal niet zo simpel en de rehabs zitten vol. AMY MAAK PLAATS, would you?