08 maart 2008

rand van staken

Viersterrenpijn in Godt:

*blauwe plekken:
-linkerknie
-rechterscheenbeen
-linkerschouder
-rechterellenboog
-beide enkels
-beide heupen

*stijve spieren:
ongeveer overal, in het bijzonder:
-kuiten
-bovenarmen (damoetnie en al)
-buikspieren
-gehele rug, met name de hoge rug
-schouders en nek

*pijn waar bloed bij hoort (met uitzondering van maandstonden, die ik momenteel niet heb)
-enkele tenen
-schouder
-puistje aan rechterslaap
-rechterdij
-rechterknie
-linkerenkel

*algemene niet-spiergerelateerde pijn
-rug, met name het middenste gedeelte
-knieƫn
-voeten
-hoofd
-scheenbenen

zo weet u ook weer welke stand van zaken mij tot de rand van staken dreigt te brengen

verder veel respect aan de mensen van les ballets c de la b

(hoewel Godt niet echt thuis is in de wereld van de hedendaagse dans, vond zij de stukjes dans die ze in de film gezien heeft stuk voor stuk zeer cool, en vindt ze het waanzinnig dat die mannen zo veel uren per dag fysiek kunnen zijn... drie kleine uurtjes met pauze brengen haarzelf alreeds tot rand van staken (en dat na een kleine week fuckverdomme*))

*Rita is zich ook bewust dat deze respectelijke uiting tov de choreografische sector niet bepaald kritisch is, of zelfs maar doordacht... dit heeft vooral te maken met het feit dat zij
A. zeer zeer moe is
B. zij deze week extra gewezen is op het feit dat ze helemaal niets van dans afweet, en er dus ook maar beter geen kritiek op geeft, maar lekker zombieachtig mompelt dat ze het wel allemaal heel erg mooi vind...

Rita is zich dan ook bewust van het feit dat haar bozige gewoonte in deze post zeer sterk afgezwakt is, en tegen haar gewoontelijkheden ingaat
Zij wil u er dan ook op wijzen dat dit eenmalig is en dat dit zeker geen gewoonte zal worden (we zijn er ons trouwens ook bewust van dat we stijlgewijs falen wegens het op korte tijd teveel gebruik maken van het woord 'gewoonte' en ' er zich bewust zijn van' maar soit)
volgende keer zijn we weer lekker gemeen (ik verheug me eigenlijk al enorm op de veelvuldige verslagjes over Olaf Risees faalavond tegen de onverdraagzaamheid gisteren...)

nog voor ik u begroet, meld ik nog dat mijn nieuwe gelaatsverzorgingsprut Nivea Oxygen Power heet en zeer aangenaam op de huid voelt...

nog veel Won Ton uit de Sun Wa

Geen opmerkingen: