03 april 2008

ghekiere gesloten

en hoewel het hoogtijd is om brood te gaan kopen* zitten we toch nog binnen

de koekjes van vorige week waren uiterst lekker, facebook is kut en ontneemt mij van mijn bewegingsvrijheid, genomen de hoeveelheid verslavende testjes en vragenlijstjes etc.
ik heb nog steeds niet veel facebookvrienden, hoewel DE ANNASTESIA* heeft mij toegevoegd aan haar vriendenlijst!!! en dan te bedenken dat ik haar naam in de 'mogelijke vrienden wegens gebruik van uw mailadres' niet had aangekruist wegens het feit dat ik toch wel dacht dat ik niet echt leuk genoeg was voor haar...
ik ben uiterst vereerd!

ook de gratis chocolade (vorige zondag afgehaald op het sint-pietersplein) heeft me bizonder gesmaakt. er liggen nog wat mignonettekes met of zonder sinaasschil en nog enkele chokotofs (die we niet graag opeten wegens angst voor tandenverlies)

dus vooraleer wij van plan zijn de deur te verlaten en het gentse in te trekken op zoek naar brood (bakker ghekiere is blijkbaar gesloten op donderdag) nemen wij nog de moeite om u te begroeten met de stijl die een Pitaliaanse Godt past:

nog veel Won Ton
uit de Sun Wa!

*het brood is op en het huis is gekuist, wat meestal een rustige Pita oplevert (Wij zijn nogal gesteld op orde, 't is te zeggen, wij zijn zelf ook zeer nonchalant, maar prefereren een propere living, badkamer, slaapkamer en keuken... het rommelkot mag zijn naam waarmaken en is er dan ook voornamelijk om de rommel uit de andere kamers in te dumpen...)ditmaal is Pita ook rustig genoeg om in staat te zijn buiten te komen en bijgevolg tegemoet te komen aan de nood aan brood van mezelve en de Zeester

* u weet wel, die sympathieke jongedame uit Kontich die mij regelmatig op dit blog komt bezoeken, en ook wel eens luistert naar de naam Valerie

1 opmerking:

Anoniem zei

Boehoe