11 april 2008

PMS en chocolade

net zoals Eeckhoorn, pmst de Pita dezen tijde

net zoals zoveel wijven, doet zij zich dan tegoed aan chocolade

en wat mij hierin dan opvalt, is dat ik de cotedor Gianduja -toch wel een soort van nutella in een andere aggregatietoestand- vandaag zeer te smaken vind, wijl ik anders bekend sta als een fervent liefhebber van zwarte en bittere chocolade (lang leve de 86%)

ik zoek in chocolade dan ook mijn gelijke, ikzelf ben ook zwart en bitter en een liefbebber van koffie en sigaretten, van beiden erg veel.

gezond kan dat niet zijn, zo weten wij, maar wij malen daar dan ook niet al te veel om.

momenteel bevinden wij ons in een staat van zijn die niet bepaald aangenaam is... de voorjaarsblues zo u wil (of is het gewoon lang aanslepende pms-verschijnselen? wij geloven van niet)
want in tegenstelling tot de meeste kinderen die zich eerder slecht voelen in herfst of winterperiodes, is Godt iemand die gedeprimeerd geraakt door het vrolijke lenteweer. met name voelt zij het contrast tussen haarzelve en de door het mooiere weer eerder opgevrolijkte massa, zeer sterk aan, met een licht sneeuwbaleffect tot gevolg

maar voor een doktersbezoek (die ons naar de medicatie en de psychiaters doorverwijzen kan) zijn we dan weer te schichtig en te schuw en vooral te trots
want wij geloven dat we het allemaal wel in de hand hebben
(een kwestie van na een aantal dagen in het duistere bed te liggen, toch maar besluiten de hel van de buitenwereld op te zoeken op zoek naar afleiding en confrontatie met onze domme zelfjes et cetera)

voor overmatig alcoholgebruik voelen wij ons momenteel wel wat te slap, maar intussen is er chocolade, koffie en saffen, waarvan het laatste iets is wat ik nu alvast ga nuttigen

won ton sun wa

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey maatje,

zo snel sturen ze u niet door naar een psychiater hoor. Ik kan het weten. Eerder nog geven ze u Citalopram 20 mg (generics), wat in feite geen ene reet helpt, maar hé, 't is de gedachte die telt, nietwaar???

Leave a message, or leave me alone...