07 mei 2008

Blut II

en met dank aan de Goeroe, die gisteren zo geweldig tot de Windsorcastle fietste om mij van geld te voorzien, waardoor Zeester en ik vandaag weer wat kunnen eten en roken
en daar draait dit leven toch om, niet?

deze ochtend nog eens les gehad van Pépé Rough Fart, ivm het feit dat klinkers en medeklinkers toch maar bevooroordelend werken en men ze bijgevolg 'open en gesloten klanken' moet noemen, dat open klanken op de emotionele verbeelding werken en gesloten klanken iets anders whatever

volgens Mika (from Da Diction) ben ik wel klaar maar te weinig geconcentreerd en te slordig (ik hoor mijn hele leven al niets anders: "u bent klaar maar slordig")

verder ben ik ferm gebruind tot licht verbrand, wat bizar is, gezien ik eigenlijk feitelijk nooit echt verbrand
ik dacht dat dat aan mijn huidtype D* lag, maar werd er op gewezen dat als een mens nooit in de zonneschijn komt, dat die persoon dan ook niet kan verbranden

gans de middag gerepeteerd met de Neger-man die niets te verliezen heeft-Atlasproject

gore slet in gele bikinirokje gezien met een debiel met een erectie en een seut die daar maar wat schaapachtig zat bij te zitten
-op dit moment me geërgerd aan het feit dat Zeesters invloed op mij te groot is en ik nu bijgevolg veel te veel werkwoorden zit te liggen amputeren goochelen hanteren vissen, maar te lui ben iets aan mijn vorige zinnen te liggen staan veranderen wandelen holvoetdansen klompvoetopereren etcetera-

Negerproject Atlas schiet best op, het wordt alvast schraal* en daar hou ik wel van
De Dikke heeft tevredenheid toegemaild ivm creatief schrijven (ik heb toch maar wat gedichtjes toegestuurd, wegens luiheid etc)
en we eten deze avond croque monsieurs zonder hesp, wat ik enorm kan appreciëren
wij hopen nog op de aanwezigheid van augurkskes

in afwachting blijft het hopen op:
Won Ton
uit de
Sun Wa

*mijn huidtype (u weet wel: ik ben zo'n zwoel latinotype, maar dan in het grappig**) maakt inderdaad dat ik niet even snel verbrand als pakweg een rosse of een blonde deerne...maar ook dat ik al bruin op het moment dat ik vijf minuten niet in de schaduw zit, met alle gevolgen van dien!
**grappig is hoe men min of meer lelijke meisjes noemt die weigeren tof*** te zijn
***tof zijn is volgens mij het allerergste wat een meisje kan overkomen

*over schraal gesproken; Marginalia keeps singing out was niét mijn idee, het idee om te zingen (op mijn buik op een badkamervloer dan nog wel) al helemaal niet, maar ik schaam mij helemaal niet voor het foute youtube-playbacknummertje, ik vind: als actrice moet je je toch een beetje professioneel opstellen en als zus van twee Germanen en als bevriende van Germaans entourage moet je je toch een beetje vriendschappelijk en olijk vrolijk vol jolijt opstellen en bijgevolg niet zagen, maar gewoon die foute glitterbloes aantrekken en schtoumme doen

(over het drinken van -niet eens- Carapils, daarentegen, zwijgen we gerust: de nachtwinkel was niet ver en bood ons met onze laatste centen nog enen Jupiler om Jupiler tegen te zeggen)

Geen opmerkingen: