15 mei 2008

expo 58 en mei 68

om het nu over iets helemaal anders te hebben; vertellen wij gaarne dat wij hier met één koptelefoonoortje in het oor zitten, wijl wij naar geen muziek luisteren
zo zijn we nu eenmaal

bon.
kent u dit ook?
u had destijds een beste vriend, vriendin, zeehond,... en om een of andere reden verwaterde dat contact en na enkele jaren besefte u dat plots, maar durfde niet echt terug opnieuw contact opnemen omdat u een beetje doorhad dat u zelf eigenlijk gestopt was met schrijven/telegraferen/binnenstormen om te komen spelen
ja het was geleden van toen u nog speelde

-afijn u speelt nog altijd, maar buitenstaanders accepteren geen speelgedrag van een eenentwintigjarige (behalve in mijn geval: ik krijg daar punten voor) maar soit-

en zo sleept dat enige jaren aan tot u plots op het crapulente netlog de naam van die persoon ziet staan en denkt: tiens
en dan zo'n netlogprofiel aanmaakt om die persoon te kunnen contacteren en dan plots zo wat mailt?
wel ja, dat had ik van de week voor

de persoon in kwestie was de rebel van de kleuterschool, die schoenen in kippenhokken smeet, nooit mee wilde doen aan groepsactiviteiten en daarbij dan met de armen gekruist protesteerde
ik deed mee

want wie het ook moge beweren; ik ben geen rebel en ik wil dat ook niet zijn. ik ben nooit rebels geweest! ik was gewoon een seut. een dikke seut met goeie punten die gepest werd door de domme meerderheid, de enige vriendjes die ik altijd had, waren rebellen, zeer rebels, terroristen eigenlijk
denk: roken op je vijf jaar, diefstal, inbraak, gewapende overval op je acht jaar, dat soort kattekwaad en bovendien dan nog eens depressieve tekstjes schrijven ook! en naar agressieve metal luisteren en zo
en ik deed mee.
(had toch altijd zo'n echte rebel nodig om me te zeggen wat nu de juiste groepjes waren en welke heel gay waren... achteraf weet ik nu dat ze in feite allemaal gay zijn, maar soit)

tot zover het uitklaren van het grote misverstand

ik wou het nog over iets interessants hebben, maar ik ben het vergeten...

en dan nu over iets totaal anders:
geile blikken:
ik ben een geil wijf en alle kerels staren mij aan, te lezen op hun voorhoofd en ook elders: "fuck die wil ik neuken"
en niemand anders te zien, he
hoe komt dat toch?
afijn ja ik ben een geil wijf net zoals deze man uiterst sexy is

o ja; iets interessants: de studentenartsen-adviescentrummensen hebben blijkbaar middagpauze, want ze pakken de telefoon niet op, wat wel lastig is, want ik zit zonder Steve Buscemi

de kat zit op de mat
nog won ton en zo

Geen opmerkingen: