12 juni 2008

effe serieus nu (p.m.m.p.)






om het toch maar even over schoenen te hebben... een mooi voorbeeld van waarom artymensen meer moeten kiezen voor een fatsoenlijke studie (burgerlijk ingenieur bvb.*) en dat dit niet alleen geldt voor creatieve shit, maar ook voor al dat gefilosofeer en die ecologische en theologiese en moraalpraat; het is genoeg geweest, loezers; zoek echt werk!** en stop met mijn toekomstige dop af te pakken

afijn soit
over de foto's... de ene is, zoals u allicht wel merkte, een parodie op het absurde schoenselwerk van de immer debiele verschijning La Fille D'O
u weet wel, dat Gents lingeriewicht, die tegenwoordig blijkbaar ook schoenen "ontwerpt"
(zij is bekend en mag bijgevolg de ambacht van het plakken van strikskes op een stuk spullenhulp ook 'ontwerpen' noemen)
de overige schoen is werk van Anne Poesen ( ja die naam heb ik uit de Goed Gevoel van deze maand) en ik moet zeggen dat ik het een cool schoentje vind...

dit terzijde
mijn agressie ligt weer hoog dezen tijd... ik heb nog steeds mijn maandstonden en moet studeren, wat niet erg lukt, gezien ik het concentratievermogen van een goudvis met adhd heb... vooral ook dat het weer zo niet een cursus maar een verzameling krantenartikeltjes is, en dat ik dit jaar niet zo heel erg vaak in de les gezeten heb, maakt de shit moeilijk verteerbaar en dat slikt men zelfs met een hoop fruit, rauwkost en V8 niet zo simpel door

heb zin in ansjovis

nog veel won ton
uit de sun wa
*en zelfs als je die studie niet afmaakt, heb je toch maar schoon een serieuze basis om voor echt de creatieve uit te hangen... laat ons eerlijk zijn; er zijn al teveel creatievelingen in de wereld die vrijwel allemaal sucken! talent selecteert zichzelf, niet de studie

**dat deze uitspraak van mij komt (toch kras voor iemand die drama*** studeert) heeft onder andere te maken met mijn nogal contrair karakter (want vreemd genoeg méén ik het zelfs een beetje)

***wij wensen, als ingewikkeld sociaal gehandicapt en arbeidsonwaardig wezen, later te leven op kosten van den hardwerkende en getalenteerde idioot, zoals daar zijn: mensen die genoten hebben van sex and the city (de moevie)
maar ook op kosten van diegenen die de wijze beslissing genomen hebben om echt werk te zoeken... wij appreciëren dat enorm

4 opmerkingen:

Anoniem zei

u moet dringend nog eens met mij naar de Mc D of zo... Geen nood, alleen ik kan u redden!

PS: Sushi gaan eten is ook goed, ik trakteer!

Soowfie zei

Spullenhulp laat weten dat ze niet wensen geassocieerd te worden met "de simpele sloerie aan de pomp". Ons imago van oerdegelijk en betaalbaar shoewear wordt hierdoor aangetast en onze klanten worden afgeschrikt. Het is wansmakelijk dat u ons bedrijf ervan beschuldigd om dergelijke overbodige investeringen te doen in strikjes. Dimmen dus, graag.

Rita de Pita y Cascia zei

sushi... graag, zolang er maar geen tonijn in zit, want dat wordt zwaar overbevist...hoewel ik voor u graag mijn principes aan de kant schuif... in dat geval is een Mcdeeke misschien nog wel leuker...

Anoniem zei

Allrighty, Mc D, sushi, 't is mij al gelijk, maar you've got a date, baby!