08 juni 2008

pinten drinken

pinten drinken nachten lang
masturberen op 't behang
mensen slaan gewoon op straat
ik ken ze nie maar ik ben kwaad
(etc)

Pinokkio's danserij'nfestijn werd overwegend goed onthaald, wat mij met een waanzinnig wattefokgevoel achterlaat en gemaakt heeft dat ik voor het eerst in mijn leven in staat was om nachtenlang pinten te drinken zonder misselijkheid, kater of niks nie

de voorbije dagen is er enorm veel alcohol mijn lijf ingegaan en ik voel mij nog altijd kiplekker, ik vrees dus dat er iets ernstig mis is met mij, maar ik geniet er even van om mij zowaar een echte eenentwintigjarige te voelen

voor je het weet zit ik al te smoren onder een afdakske en eet ik vlees en dan ben ik zowaar normaal!

maar zover zijn we nog niet, we houden het voorlopig op het drinken van een hoop pinten en daarna nog verder door naar daar

dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn, weten wij ook wel, gezien zoveel mensen 'this life is yours' effectief goed vonden

nogmaals: qué?
wij daarentegen
eisen iets meer
won ton
from da
sun wa

Geen opmerkingen: