06 juni 2008

ter verduidelijking/vervagelijking

de eerder vernoemde arrogantie/zelfingenomenheid bij een welbepaald persoon die sympathiek doet, gaat niet over Nele (ik heb ze trouwens nog geen bijnaam gegeven)

neen, de bijnaamloze Tijl-girlfriend* irriteert me precies minder en minder, wat te maken heeft met afname van onzekere uitstraling en de toename van hoge hakken, schmink, al dan niet geleende oorbellen, zang en korte rokjes
fierheid en trots zijn schone deugden

ik besef ten zeerste dat ik zelf niet bepaald een fiere ben...ik draag sinds kort ook weer die kombatsjoes**, wegens te kort aan niet-kapotte andere schoenen
en mijn laatste schminkexperimenten dateren nu al weer van zo'n twee jaar geleden
--ik zag er effectief uit als een achtjarige die stiekem mama's beautycase geplunderd had met smudgy foundation en verkeerde lippenkleuren en brokkelige mascara, een mens vraagt zich toch af hoe ik in godtsnaam ooit aan een lief*** geraakt ben---

toch heb ik tegen beter weten in deze week alweer een flair gekocht én gelezen mét plezier!
een 'my body and me'-special... 'my body and me' is de wekelijkse rubriek waarin een wijf in haar blote kut voor flair poseert om dan over zichzelf te vertellen dat ze toch zo'n sprekende ogen heeft

---één ding, kutwijven, jullie hebben allemaal géén sprekende ogen! ik heb sprekende ogen, zo sprekend dat het wel la tourette lijkt---

soit
ik had het over het feit dat de arrogante persoon niet Nele van den broeck is, om daar maar duidelijk over te zijn, maar hierbij kunnen we wel stellen dat Blote Tiemel Nele blijkbaar wel arrogant vind? (aja; ik schrijf iets over een arrogant persoon en Tiemel vraagt: Nele of wa? gotcha tiemel!)

soit
verder stijgt de ergernis tot ver boven de arrogante mens uit, aangaande de nonchalance van mijn klasgenoten die op één avond mijn pint wegkapen, mijn appel opeten en mijn jas tien meter verplaatsen tot tegen een krijtbord en dan nog wat gsm's en geld laten rondslingeren en dat allemaal met een air van "maak u niet druk Rita"
wel fuck you
ik maak mij wel druk
wanneer ik dat wil
ik ben niet kunstzinnig nonchalant
ik raap wél andermans afval op
en ik hou wél van orde
en ik ga nu de was ophangen
alweer
fuck you

won ton

*wat zijn we toch weer intertekstueel vandaag... heeft het misschien iets met theatergeschiedenis te maken? neen, want het studderen heb ik nog niet aangevat

**kombatsjoes gaan nooit kapot, zelfs niet aan mijn lompe voetsel

***die mens is gewoon raar, laten we dat maar aannemen

Geen opmerkingen: