04 juli 2008

over open deuren, broccoli en nog van dat

beste Pitaliaanse onderdanen

zoals u uiteraard wel wisten, heb ik me de voorbije weken occasioneel beziggehouden met bullshitten op het flairforum... aanvankelijk was dat uiterst saai, wegens niet genoeg interessante mensen, maar nu treedt er toch een goudkopleeuwaapje uit het mauwke van de godtelijke kat!
er zitten ene Franz Ferdinand en ene Esdanietof op het flairforum de intellectueel-betweter uit te hangen, op een soms nogal groffe manier
nu u moet weten: ik ben fan van grofte, het breekt de dag toch telkens weer, ja ik hou er van
meer zelfs: ik ben zelf ook enorm grof enzovoort

maar wanneer ik grof doe, dan kader ik dat in mijn irrationele geblaat en verwikkel ik het met gezever, zodat het op z'n minst nog een beetje interessant wordt... per slot van rekening ben ik geniaal en uitermate grappig en zo voort

maar die Franz Ferdinand blijkt eigenlijk een nogal bekrompen en humorloze fucker te zijn... evenals die andere
er zijn toch een aantal van hun schijnbaar logische redeneringen die ik niet kan volgen... er is het verhaal van de hamster; iemand post een nepverhaal over een hamster die door de wc gespoeld is,... mensen reageren daar verschillend op, de een vindt het verhaal grappig, de ander snapt het niet en is verontwaardigd, afijn soit... en dan gaat Ferdinand semi-provocerende uitspraken doen als 'vrouwen snappen geen humor, blablabla'
IK VOLG NIET
en nog vanalles

en dan schrijf ik de waanzinnig geweldige uitspraak: 'ik vind meningen stom'
Esdanietof reageert met een eerstejaarsuniversitair kutantwoord dat je altijd wel een mening hebt en dat je niet kunt niet communiceren* en zovoort, waarna ik hem er op attent maak dat mijn uitspraak een paradox was, waarna hij de betekenis van het woord paradox recht uit het woordenboek dat forum op smijt en me zegt dat 'ik vind meningen stom' helemaal geen paradox is... alles om de aandacht af te leiden van zijn eigen onvermogen iets direct te begrijpen zonder er een boekje bij te moeten halen

wel loezers; ik ben geen kutgermanist, ik ben creatief, ok? ik ken al die fokking termen niet en dat kan mij niet schelen... ik noem dat een paradox, net zoals men een kajak een kajak noemt (hoewel dat dan in feite een kano is) of dat we allemaal weten dat een goedendag geen goedendag is, maar dat dat er anders uitziet, maar toch noem ik zo'n bol vol pinnen aan een ketting op een stok een goedendag, want iedereen noemt dat zo

DAT IS VOOR HET GEMAK

snapt ge?

afijn ja, ik amuseer me wel op dat forum, maar erger me ook wel aan zoveel debiliteit (en dan toch voornamelijk van die geleerde debiliteit, dat is toch nog altijd de ergste soort)

voorts hebben wij vanavond gestoomde broccoli gegeten en weten we nog niet goed wat doen, wegens afwezigheid van de Zeester**
ja wij zijn soms een beetje aanhankelijk
we hadden natuurlijk vanavond naar de linedance-cowboyclub in Zelzate kunnen gaan, wegens dvd-vertoning van 'Rund' maar Zelzate is toch een beetje ver weg, er moet nog een dvd teruggebracht worden, en ik had eigenlijk ook niet echt zin om weg te gaan, als u begrijpt wat ik bedoel

punt is dat ik moet proberen van het flairforum af te kicken ofwel gooien we het over een andere boeg:
GIGANICE wordt Tatyana Dons
misschien brengen we ze zo nog van de wijs

Won Ton
*hoe intelligent opgemerkt toch, had ik geleerd halfweg het middelbaar en dat was toen zelfs niet zo'n openbaring dat ik anderen ermee om de oren sloeg als was het een wit licht in de duisternis, nee...
**die is vanavond op stap met een cynische vegetariƫr

Geen opmerkingen: