20 november 2008

all your base are belong to us

in onderzoek (ja youtube is studiemateriaal voor mij) ivm knullige spacetoestanden om te linken aan de opvoering van de middeleeuwse klucht Lippijn in Jetsonsstijl, moesten wij toch plots weer aan Zero Wing denken (u weet wel, de hype is nu al weer een tijdje voorbij en niemand kent dat meer, maar soit) en daarbij stuiten op een hoop youtubelollen van onze puisterige bleke medemens

daarna dacht ik aan Josie and the Pussycats in Outer Space, maar daarvan helaas geen spoor... wel ontdekt dat -redelijk recent nog- een langspeelfilm met echte niet-getekende acteurs gemaakt werd... weer een titel op de alsmaar groeiende tezienlijst...




afijn ja, Josie is cool..
verder in de space-afdeling, trachten wij andere puisterige bullshit in de genre van Store Wars te mijden...
en wij willen in de propografische scenografie zeer graag een worst inlassen (ook al komt er geen in het stuk voor, ik wil eens in mijn leven eens op scene met een cervela zwaaien, ik denk dat dat zeer seksie zou zijn)

vanavond repetitie, hoewel niemand de tekst kent, wat mijn schuld is, wegens het feit dat ik gisteren domweg vergeten ben naar de les te gaan (omstreeks middernacht schoot het me te binnen dat het woensdag was en geen dinsdag, wat wij hilarisch vonden en ook erg vervelend, gezien het immense aantal keren dat wij ons overslapen, niet bepaald goed combineert met "een keertje vergeten naar de les te gaan") en bijgevolg de tekst niet heb doorgegeven aan de andere kindjes... mjm, op zoek naar een copyshop zou ik zo zeggen en vanavond met papier in de hand dingetjes proberen

won ton

Geen opmerkingen: