01 december 2008

koortsachtig

beste Pitaliaans gespuis

het gaat bergop-bergaf met uw Godt en ook met haar lichaamstemperatuur en hoeveelheid snot. Al een dikke week schipperen wij tussen keel-en hoofdpijn... dat wil zeggen; de ene dag hebben wij keelpijn (linksonder de huig) en de andere dag dan weer perfect ondraaglijke hoofdpijn.
ook hebben wij de ene dag afschuwelijk vettige gele snot in de neus-en keelgaten en de andere dag dan weer een droge hoest van heb ik u daar
daar zat dan vorige woensdag weer een misselijkheidsaanval tussen, en af en toe denken wij toch wel koorts te hebben (wij hebben geen thermometerken, maar zien soms vlekjes op de muren terwijl wij zwetend rillen van de kou)

die koortsaanvallen zijn intussen (sinds vrijdag ongeveer) wel gestopt, dus dat is goed (lang leve het ligbad in windsorcastle) maar met het koppeke gaat het toch niet zo goed...
bovendien lijken wij nooit rust te kunnen krijgen en dat ligt niet alleen aan slapeloze nachten, maar ook aan het feit dat wij taken te vervullen hebben, gaande van Lippijnrepetities over Lars Norénspreekbeurten, wegens misselijkheidsaanval vorige woensdag was al mijn werk voor niets, want blijkbaar en heeft De Kut mijn beurt ingesproken (wat ongetwijfeld een faling van jewelste moet geweest zijn, gezien zij er zelfs in slaagt om op één week tijd drie keer een afspraak te vergeten en mij toch nog het gevoel te geven dat dat aan mij ligt...) doch wij zullen ons best doen onze nauwkeurig opgezochte informatie keurig op een cyberblaadje papier te zetten en dat naar de klasgenootjes toe te sturen... als we die informatie tenminste terugkrijgen van De Kut.

hierbij erop hopend dat wij dan toch niet voor de klas moeten spreken (want ondanks het feit dat ik een dramastudentje ben, heb ik nog steeds vreselijk veel schrik om in het openbaar/voor de klas te moeten spreken, net zoals mijn mondelinge examenangst mij meestal een punt of drie,vier kost)

afgelopen vrijdagavond naar een experimenteel dinertje in de Bijloke geweest, hoewel het veel minder arty farty was dan ik had gehoopt (het was nog lekker rustig, ondanks interactieve factor)
Het was eigenlijk een soort van Cluedo-avond geworden, met relatief slecht eten, maar relatief interessante mensen (ik ben fan van Rob(be) de ober geworden en hoop op fijne samenwerkingsverbonden in de toekomst)

voorts nog enorm veel geslapen en verslaafd geworden aan douchkes pakken. warmte doet mijn rug heel goed (die doet soms ook ineens pijn)
vandaag nog één dag goed bijslapen en douchkes pakken en haren wassen en daarna terug volle actie (wij geloven dat dat wel goed voor ons is)

Germaan Eén jogt met Evy Gruyaert. ik kan Lien Van de Kelder niet uitstaan en dan vooral haar 's'-uitspraak
momenteel geen keelpijn.
wel vage hoofdpijn en enorm veel nekpijn.
zin in soep.
Wij houden van De Loge.

wij weten niet wanneer de volgende repetitie valt
en wij willen ons informatief materiaal over Lars Norén terug. Lars Norén is wel stoer.

won ton

1 opmerking:

Unknown zei

Godt nog aan toe! Het wordt tijd dat ik het weer eens doe met mijn zoete liefje in het gras.

De Rus is zat.