29 januari 2009

nog steeds op zoek naar smurfen

zodus

intussen zijn die Texanen weer het land uit, heb ik driemaal Arkje gespeeld, waarvan de laatste gisteravond wel zeer besloten was... respectievelijk twee mensen publiek... maar toch een staande ovatie gehad (zelfs de achterste rij stond recht, hoera voor ons)

hup ons!

gojibessen zijn in

ik zoek smurfen... misschien eens Christel Stalpaert* mailen?

anticlimactisch is alles gedaan en begint alles opnieuw, dat is geen studentenleven he vrienden... normaal moet een student twee maandjes afzien, examens afleggen, uit zuipen gaan in de Overpoort, om dan vervolgens weer te niksen... daarvan is bij mij geen sprake... ik voel mij geen student, ik doe de afwas en de was etc... dat telt dus niet

verder geen reet te vertellen, alleen dat Sambo's kudtvoorstel me zeer bekoren kan
(D voor deconstructief of zo?)

nog veel WOn TOn uitd e Sun Aw

*niet dat ik hiermee wil zeggen dat Hare Academische Dame Christel Stalpaert een smurf zou zijn, verre van... maar wel geweten is dat zij geregeld haar theaterwetenschappertjes mailsgewijs informeert waar er volk gezocht wordt etc...

Geen opmerkingen: