23 januari 2009

puttijn

en verder niks... de paper is intussen wel afgeraakt (alhoewel ik er niet echt tevreden over ben, een mens moet zijn limieten kennen en ik moet stoppen met teveel intelligente mensen om te gaan, want dat heeft een negatief effect op mijn zelfvertrouwen) en ook scenografie, management podiumkunsten en grime reeds achter de rug
indien BTW effectief staat voor Bijzonder Tengere Wolf, men het niet erg vindt dat ik voor mijn maquette wel heel erg veel hulp van de zeester heb gekregen, en dat mezelf schminken als een marginale snol aan de theatrale normen voldoet, denk ik dat mijn examens best ok zijn gegaan
nog ééntje te gaan... de gevreesde dramatiek van vorig jaar

dit laatste gevreesde examen houdt o.a. in dat ik mijn paper moet gaan verdedigen... doe dat maar eens als je zelf niet helemaal overtuigd ben... Wij willen de praatmoed van K.Seppos voor een dagje lenen... je overal kunnen uitlullen lijkt me zo praktisch

ook intussen wordt er met De Rus nog wat aan Arkje gerepeteerd (de tekst zit er zelfs nog niet helemaal in en ik ben nog op zoek naar een boot, wat -had ik moeten weten- in de winter een heuse queeste inhoudt...)
Meneer de Timmertechnicus bereiken zonder gsm-belwaarde, blijkt lastig (en bovendien ben ik niet zeker of het examen van de eerstejaarsvriendjes in de L5 al gedaan zal zijn, zodat we daar een lampje kunnen laten zetten...)
De Kut zal trompetspelen, wat wij zeer kunnen appreciëren, op voorwaarde dat de trompet niet vijf minuten voor de voorstelling gestolen wordt (dit is ooit echt gebeurd, een mens leert daarvan improviseren, me dunkt)

verdere feiten uit mijn bijzonder interessant leven: ik heb mij deze week nogal veel aan fastfood te goed gedaan (gaande van pizza, frieten en ne kebab in 't laat)
en ben nog steeds passief op zoek naar acteurs voor mijn Smurfenstuk (ik heb al een smurfin en mogelijk een gargamel, voorts wil ik nog een brilsmurf en een grote smurf, dat zijn wel een beetje de archetypische smurfen... o ja ik zou graag zo'n typische slechterik-perzische kat willen... als er een Pitaliaan zo'n kat heeft en die wil uitlenen?)

het katteke in de Ossenstraat-kelder was vandaag weer aanwezig, en dat maakte mij blij, zo blij. Ik hou van kattekes, ik wil een tuin.

Ecoverre groeten
nog veel Won TOn uit de Sun Wa

Geen opmerkingen: