04 februari 2009

ubu moi, uw ma

intussen dringen enkele smurfenoplossingen zich op... ik heb al welgeteld één positieve reactie op mijn 'smurfen gezocht'
dat is dan iemand die ik nog nooit in mijn leven ontmoet heb, ik weet niet eens of ie wel kan acteren, aardig is, fijn in de omgang, etc, en dat met mijn mensenschuwheid
tja
wij roeien met de riemen die we hebben en intussen hebben we toch al een flink stuk tekst verzet, dus dat komt waarschijnlijk wel goed

alleen, hoe geraken wij van de Kut vanaf?

niet dat wij iets tegen de Kut hebben, maar wij hebben momenteel echt geen zin in onbetrouwbare cokesnuivende katermensen... echt niet, wij willen graag voor een keer eens werken met mensen die zich aan hun woord houden (doet me eraan denken dat ik de Neger moet contacteren)

voorts gaat alles weereens niet zoals we het willen, of gepland hadden... discipline is blijkbaar wel meerdere mensen vreemd (dus het ligt echt niet alleen aan mij) en zijn de repetities nog steeds niet gestart, wegens gebrek aan acteurs, en dus bijgevolg zal de premiere verlaat worden tot in april

(waarbij we dan wel hopen een iets ruimer lokaal te hebben om in te kunnen spelen)

de vermoedelijke opstelling is momenteel: De Penis als Smurfin, De Zeester als Grote Smurf, de Onbekende Kunstwetenschapper die zich aanmeldde als Brilsmurf, Germaan Twee als Gargamel en de Neger als Azraël

(op voorwaarde dat de Neger en de Onbekende officieel ja zeggen, uiteraard)

Germaan Twee en de Zeester zijn... sympathieke noodoplossingen en betrouwbare companen

oh ja, De Penis moet ook nog op de hoogte gesteld van het feit dat de smurfen nog doorgaan en niet door een autobus vervangen worden
maar ik ga vanmiddag theedrinken met de penis, dus mijn wisselende gedachtestromen zullen nog vermeld worden aan desbetreffende
en andere betrokkenenen

sympathieke appetijt is voorwaardelijk vrij

nog meer Dong Dong uit de Sun Ra

Geen opmerkingen: