31 maart 2009

Laat ons nu eens eerlijk zijn

Dat langewapperviaduct kan mij nu eens echt geen reet schelen!

voor wie er wel om geeft: stop gewoon eens met massaal germaanse, filosofie of psychologie te studeren en wordt ingenieur, dan kan je in de toekomst een alternatief bedenken in plaats van met die mietjespetities af te komen om mij mee lastig te vallen

doe ne keer iets echt, in godtesnaam

afijn ik denk zo bijvoorbeeld aan het berekenen of een tunnel mogelijk is, hoeveel dat dat kost, dat soort shit in plaats van altijd maar over fijn stof in die sintsjaazefsjchaul* te zeiken

waarom werd die school tussen twee autostrades gebouwd om te beginnen eigenlijk?

geen geneut in mijn keuken, ik teken juist niks!

Googledocuments is geweldig, maar soms lastig, vooral als huiswerk plots verdwijnt en al

vanavond naar toneleke

iets waar ik alvast naar uitkijk

iets waar ik minder naar uitkijk: spreektraining: het oinkbeest is nog niet gekend

nog veel won ton uit de sun wa


*Antwerps voor Sint-Jozefsinstituut

Geen opmerkingen: