18 juni 2009

overpeinzingen bij een paar dagen commerciële tv

het komt ongelegen, want ik vind Lacan en Freud nog steeds een stel zeveraars
ik hou niet van zinnen waarin een bepaald woord teveel voorkomt, want dit helpt mijn concentratiestoornissen echt niet
Southpark is grappig
A double shot at love, de finale, was uiteraard geweldig: wij wensen Vikki en Rikki nog veel relationele pret met hun skatedroes Trevor
Playboychicks lijken te hard op elkaar
wij wachten vol spanning af om Cara Pils Baby in de Kotmadam te zien spelen, wij zijn ook curieus naar hoe haar haar zal liggen
IVF-hoeren zijn egoïstische fuckers en horen zichzelf nu eenmaal niet voort te planten en hun onvruchtbaarheidsgenen door te geven, maar ook bij een hele hoop vruchtbarelingen stel ik me soms ernstige vragen
bevallingen zijn angstaanjagend en goor
wenen op tv is nog steeds in
mijn grootste angst is nog steeds geknipt moeten worden, want voorts denk ik dat het met mijn genialiteit, schoonheid en geweldigheid, mijn plicht is me voort te planten...
voorlopig wil ik vooral een kat
mensen zijn veel te veeleisend
dikke wijven die een huis willen kopen zijn meestal geobsedeerd door grote kamers en gebruiken vaak de zin "voor een badkamer/living/keuken/berghok/kruipkelder vind ik dit toch wel wat te klein"
mensen die in een authentieke boerderij willen wonen, maar daarin een grote badkamer, keuken en een geweldige lichtinval willen, zijn dwaas
SATC is helemaal niet grappig
Louis Louise is ronduit irritant
Het gebrek aan leuke tv-programma's komt momenteel heel ongelegen
gelukkig is er nog steeds de ouwe vertrouwde ketnet
met
SPRING
en
AMIKA
en
WONTONUITDESUNWA

Geen opmerkingen: