24 juni 2009

Post-Texaanse dagen

is het officieel door mij bevestigd dat pastelroze nagellak wel degelijk nog lelijker is dan fluoroze...
wij hebben dat namelijk zojuist ondervonden en typen dit debiele gegeven momenteel met pastelrozegelakte vingernagels (passend bij de pastelroze teennagels)

wij moeten dat toegeven ja, wij houden namelijk van gratis prullen van de flair en wij zien momenteel heelder dagen toch niemand wegens geen vrienden en dan lezen wij, naast Boelgakov, ook een flairken waar af en toe al eens een nagellakske of een -blauwe- lipgloss bij steekt

de lippenstift van Guido net teruggevonden en die doet het nog prima, het is zo'n spul dat er eigenlijk nooit meer afgaat en hij heeft zelfs de falafeltest met look met glans* doorstaan

wij beginnen Brussel te begrijpen, de rest echter niet, en Frans spreken wij helaas ook niet

wij begrijpen Engels, maar spreken doen we helaas nog niet

wij beginnen ons, omdat het nu eenmaal van moettes is wegens geen vrienden of andere bezigheden, meer bezig te houden met het bereiden van voedsel en het schijnt wel mee te vallen (hoewel de Zeester misschien wel een beetje te lief is)
wij veranderen in een huisvrouw met pastelroze nagellak

wij vinden veel dingen beangstigend
wij houden niet van te veel heruitzendingen

films over dikke kinderen op fat camp met ben stiller of een ben stiller lookalike waarin fatte kinderen salami's verstoppen in een stapelbed met een positieve boodschap** zijn beangstigend

wij weten niet welke lichaamsbouw wij volgens trinny en susannah hebben... eigenlijk geen... of een aantal tegelijk...

Dr Phil is onderhoudend en blijkbaar echt leerzaam, al weet ik dan wel niet goed wat ik in de aflevering over de o zo hebzuchtige familie geleerd heb, maar uiteraard ligt dat aan mij, natuurlijk, maar het belangrijkste is dat ik mijn hart volg, of zo

whatever

mijn hart zegt me niet te gaan roken, maar mijn hart wil een sigaret
o dokter fil wat moet ik doen?
ik zal mijn hart volgen
en won ton
uit de sun wa

(misschien een peerfiguur, maar dan wel met brede schouders? maar geen tieten, maar wel een geweldige taille en onvoorstelbaar geile heupen en dijen... hoe noemt ge zoiets?)




*wij zijn ons bewust van onze debiel slechte grammatica en wij weten dat dit dan ook een geniaal effect heeft op ons creatief schrijven
**weer zo'n geweldige grammaticale fout, wij zijn godtverdomme goe bezig, Kimmberrli

Geen opmerkingen: