12 augustus 2009

het beste uit mijn vriendenboekje (1991-1995)

fijnste schoolvak: alles behalve biologie/ economie / hakken/ hakken/ catechese/ kleuren/ oefenboekje/ taal-rekenen

mijn hobbies: balet/ pijano/ schouts/ wandelen en lezen/ timmeren/ tenis/ zwemmenturnenfitsen/ dwarsfluit/ tienerklub/ planten kweken/ ijs kiejen en tenisen en bale/ voetbal en zwemmen en rurn/ paardrijden en jazze/ wandelen en tv-kijken/ fitnen

mijn mooiste boek: bella en het beest/ kladwerk/ aladdin/ dierenboek/ verdinand de stier/ juracik park en jommekke/ sneeuwitje en palijs en belandebeest/ Inge houd het hoofd koel/ nikkie nikel/ de jonge ruiter/ Tiny

mijn favoriete film: jurrassik park/ aladdin/ james bond/ aladdind de droomfabrik/ FC de kampioenen/ De grote boemel de Funès/ Aladin en ale griezelfilm/ Juracik park en alladdin/ de sound of music, hook, james bond (geen tekenfilm) en west side story/ Daens/ The Mask/ Annoswatsneger en Vandam en/ Arnoldswazeneger/ Free Willy 2 en Beethoven 2/ Casper, Alane wit e wits/ Black Beatiy/ Sister-akt 2

mijn idool: Bart Kaelle/ mijn broer/ Willtura/ mezelf/ Dieter-Jozef Vanhaecht/ mezelf/ mij niger/ mij eigen/ Bon Yovy/ Bärt Käël/ Good Shape/ Elton John (love songs)/ Def-dems-dop

mijn favoriete popgroep:ik luister meestal naar klassiek/ Bart Kaelle/ def dames dope/ de strangers/ leopold 3 en wiltura/ beatles/ demsemolow en een lietje die jullie nie kennen/ volle maan machel jackson/ Nirvana, Wet wet wet, Pop in wonderland/?/ Supertramp/ Abba/ def dames dop/ jongens/ theek dhat en dobel vichen/ Def, Dames, Dop/ Caisouw?

tophit: Isabella a/ having a good time/ zweetpatekes/ izabela a/ I swear/ having a good time/ dubi dub/ Nook Nook Naking/ Wit en Jouw/ Het alle mooiste

beste tv-programma:Halo Halo/ Allo allo/ samson/ Love letters die manen/ schone schijn/samson/samson/samson/samson/ Hallo Hallo/ Biëvriehils/ Tunderburst/ Fhulhousse/ Hanging with mr cooper/ de familie backeljau/ familie/ Bob Morrisson/ Blokken/ VT4/VT4/ VT4/ VT4/ VT4/ (L)VT4/ VT4 en F1 en KA2/thuus/ wittekkerke/ wittekerkke/ Full-house/ waagstuk

mijn lievelingsdier:allemaal/ poes dolfijn/ konijn/ konijn/ konijn/ dolfijn/ dolfijn en hond/ konijn/ baby poes/ olifant/ fondue/ een poes dolfijn konijn konijn eekhoorn/ poes dolfijn konijn eekhoornhamster/ paard buffel/ paard, hond, dolfijn/ dolfijn/dolfijn/dolfijn/konijn/dolfijn/panter, hond, schildpad/ kat-leeuw/ dolfijn, panda/ nijlpaard, Tanja/ Itoera (dobermann)/ de hond/ poes/ poes en konijn/ konijn, dolfijn, de hond, aap/ paard, hond, kat/ konijn/ paard/ alledieren

mijn lievelingseten:frieten/ fritten/ fritjes/frietten/ spagetie/spaghetti/spagette/ frietjes/ rijst en kip en kurie/ macaroni/ spageti/ fondue/ frite/ panekuk/ spruitjes en lazanja/ chinees, italiaans/ banaanchoco/ frit met ketschoep en ameerikan/ frieten en alles saus/ pizza en spaggetk/ alles behalve spruitjes en zalm/ kaas pizza/ tomate soep/ bloemkool-pause pap/ fonduepitta

ik hou helemaal niet van: oorlog en racisten/ oorlog/ spinen/ pesten/ een vies ding/ spruiten/ oneerlijke mensen/ een v oneerlijke mensen/ eten/ politiek, auto's, snelheid, sport, computers en electronics/ ruzie en oorlog en spinnen/ spruit, oleif/ oorlog, tante **** en tante ****/ informatica en ruzie/ school, studeren, tante ****, flip/ house en biologie/ regen/ ruzie/ haloef en spek en worst/ school/ ruzie en regen/ ruzie droorlog eenzaam/ uitsscholden/ dikke mensen

het meest hou ik van: mama en papa/ beren popen(doorstreept en vervangen door mama en papa zus boma)/ knuffel beest, muis, schildpad, lief zijn, mijn vrienden/ lezen/dieren/ Quin/ familie (niet van tantes)/ school/ Rocco Granata hahaha/ koofiekoeke en brood en snoep en koek/ poezen en auto en eten en visjes bakken/ mijn familie behalve mijn stome nicht/ paardrijden/ vriendinnen hebben/ mama en tv-kijken

wat ik later worden wil: (pianist)/ tekenaar/ oud/ ?/politsie/ kinder dokter/violist/ lerares (ben ik)/ kaper/ politie-brandweer-kafebediende/ muzikant/ ik-bebiezitter of politie of kaper/ pompist/ ontwerpster niet voor kleren/ rijk/ ben ik al (leraar)/ oma/ rijk veel kleeren kopen en oorbel gaard veel en keting gaard en aarband/ een voetbal en jakma en schikri sneeuwietje/ beroemd/ chem/ werken bij de manege/ artsen zonder grenzen/ kinderverzorgster

mijn liefste wens: dat *** van mij houd (doorstreept en vervangen door : vergeet het)/ ?/ dat ik slim ben/ lieve mensen/ goede basketer worden/ gezond zijn/ goede kaper worden/ blijven leven/ gezont blijven en slim zijn/ vrede op alle werellde en geen honder leiden/ wereldvrede/ een gele fuchsia kweken/ vioolspelen en baleten en tenisen en gezont blijven/ hikrie en piepi kaka en kip en bompa/ als ik het zeg komt het niet uit/ altijd GEZOND/ dat ik later een paard heb/ een piano hebben



volgende week: pathetische dagboekfragmenten uit mijn wiccaperiode (1999-2003)
nog veel won ton uit de sun wa

3 opmerkingen:

Anoniem zei

grappig. Ik probeer uit te zoeken welke echt zijn en welke niet...

Peter zei

geloof me: ze zijn allemaal echt!

Rita de Pita y Cascia zei

dat was ikzelf, niet Peter