23 april 2010

superberry tropical tango boost

Geachte fans

waarschuwing vooraleer u het volgende statement leest, wegens de schokkende inhoud ervan:

wij hebben een job
heden zijn wij niet langer werkschuw tuig
wij werken!
weliswaar slechts vijftien uur per week, doch plus ons nieuwe voornemen van aan ons enige examen dit semester direct in eerste zit met volle overtuiging te zullen deelnemen, is dat wel echt een tourke van honderdentachtig graden van onze principiële luiheid weg

verder werken wij met de Neger en De Freak aan een stuk dat lichtelijk melig en veel te poëtisch en bij wijlen bullshitterig overkomt, maar wel leuk en mooi en ontroerend zal zijn
de tekst is niet van mij.

ons eerder idee om zwaar te falen op de opendeurdag (ik was sterk van plan mijn blote reet in te smeren met nutella en zo wat in een obscene yogapose Autobusliedjes te zingen) gaat helaas niet door
niet dat het niet mocht, De Sambo was er zeker voor te vinden, maar wegens mijn gefaal in ook het plannen van dingen etc*
doch we hebben er een hernieuwde liefde aan over gehouden, met name Duitstalige versies van Disneyklassiekers... De Japanse versies, in het bijzonder de Japanse Hakuna Matata, zijn dan weer een nieuwe -maar zeker geen zwakke- liefde...

dus, kort gesteld: wie mij tegenwoordig op een vrijdag of een zondag wil terugvinden, kan altijd terecht in de Zest van het Sint-Pietersstation (ik mag geen kortingen of gratis dingen geven en eerlijk gezegd wil ik dat ook niet)

met groeten van een langgeleden zich laten gelden Pita
WON TON

*ik vraag me even af of je reet insmeren met nutella planning vereist, maar toch... laten we er van uit gaan dat dat een excuus is om mijn vadsige rijstpapreet niet te moeten tonen aan een stel potentiële dramastudenten en hun ouders...

Geen opmerkingen: