08 februari 2006

Kip Kip Hoera!

Ik mag dan misschien Schelvis Presley niet zijn, maar als het aan mij lag, had ik net voor het eerst naar "Let's dance" gekeken
zonder gezever,
maar pracht!g
werkelijk prachtig

vooreerst; de vloer. ik wist niet dat zo'n vloeren nog gemaakt werden. Als ik later rijk en groot ben, dan wil ik een keuken met een discovloer
(want ik straal het misschien niet altijd uit, maar ik kan héél erg goed dansen als ik aan het koken ben...)
ik kook -naar negentienjarigennormen- heel erg vaak.
ik kook niet bijster fantastisch (ik kan bijvoorbeeld heel erg slecht groenten snijden en zo) maar ik heb wél altijd ketchup en chopsticks in huis, die het eten verleuken
want in de keuken moet je leuk zijn. niet trendy of vriendelijk of sexy, maar gewoon leuk.

dus een keuken vraagt om een kleuropflakkerende vloer om op te dansen, wijl men ajuinen schelt of creme brulee opfikt, de macarena
de foxtrot is nog de coolste dans, in feite
en zo voort
(trouwens, die miss belgian beauty is eigenlijk wel heel erg mooi, mooier dan de gewoonlijke dellen zoals Joke Vandevelde e.a.... neen, heel mooi kind)

Waarna ik mijn draad weer kwijt was, ben ik vergeten waar ik in feite naartoe wilde met deze blogiaanse post.
gek.
ik had ditmaal écht een point, maar ik ben hem kwijt, gezien ik begon te fantaseren over een discokeukenvloer en daarna dramde over mijn kooktalenten en miss belgie en zovoort

sja

ik werd positief vermeld in De Morgen, vorige week, wat ik uiterst krympathiek vind.

heb celloconcerto van Elgar opstaan. bleitmuziek. mooi

Ah ja

ik kan 'La valse a mille temps' van Brel volledig en in de maat meezingen, wat ik best wel een coole prestatie vind. wat u?

a ik heb mijn point terug
Schelvis Presley, da's juist. woordspeling... doet mij denken aan een fijnzinnige slogan die ik ooit es op de tram (tram 2 richting Hoboken) las....
"If Elvis was still alive, he'd be dead by now"
wat ik eerlijk gezegd zuiver prachtig gezegd vind... in feite geschreven. met alcoholstift
alcohol is mooi
maar hoe ik op die Elvis kwam (ik had dat zinnetje immers al meer dan vijf jaar geleden gelezen, zodoende)
hoe ik op Elvis kwam, was mijn na "let's dance"-gezap, de laatste show tegenkwam alwaar de verdicte heer Sercu kwam vertellen over het toneelstuk Koken met Elvis, wat ik nog graag had willen zien, gezien het verhaal best goed lijkt en omdat Soetkin Verwilt er in meespeelt (en daar heb ik nog les van gehad, zodoende)

ik zal mijn gelul maar achterwege laten, vooraleer ik over mezelf zal bekakstoveren
dus bij deze, ondanks dat ik Schelvis Presley niet ben, toch maar afsluiten met de Klassieke Pitaliaanse Rockstergroet:

Nog veel Won Ton uit de Sun Wa!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

"la valse à mille temps"? Helemaal? Ik haper altijd in de laatste zin van het laatste, snelste refrein. 333 fois le temps... jaja

x

Anoniem zei

"la valse à mille temps"? Helemaal? Ik haper altijd in de laatste zin van het laatste, snelste refrein. 333 fois le temps... jaja

x