14 augustus 2008

pret met microsoft paint: date this man!















toch om mij even af te reageren en mezelf eraan te herinneren dat ik de flair van deze week nog niet gelezen heb...

voor de mindere verstaander:
'date this man' is een wekelijkse rubriek in flair waarin (elke week weer) zo'n wanhopige droes zichzelf komt aanbieden... blind date op papier, quoi
en elke week opnieuw vertellen ze weer dezelfde lullige shit, verkondigend alsof hun levensfilosofie(sic) kei-uniek en wonderbaarlijk is:

- ik kan heel goed koken, vooral mijn pasta met scampi in roomsaus/pasta met roomsaus/scampi/scampi met roomsaus/ een ander uniek creatief zonder gebruik van kookboek bereid gerecht op basis van pasta, roomsaus of scampi's/... is niet te versmaden!
-ik vind dat je in een relatie elkaar de vrijheid moet gunnen om... (alles apart te doen, behalve neuken, alhoewel...)
-ik zoek een vrouw die niet rookt, niet jaloers is en niet teveel op luxe gesteld is want ik reis graag de wereld rond met de rugzak/op de fiets/liftend/..., vooral zuid-amerika/australië/indonesië/... ontdekken is mijn droom/ambitie
-ik ben nogal stil, maar op café ben ik de lolbroek/feestbeest/dansvloerverkrachter met veel te veel deo/... als je me een kans geeft
-...


vertrouw nooit een vent die champagne in zijn frigo heeft staan/bloemblaadjes in huis strooit/ beweert goed pasta te kunnen koken/ zijn hemden strijkt in uw bijzijn/vrijwel alleen maar verzamelcd's (al of niet met een afbeelding van een bruine beer langs een rivier erop) bezit

ergernis; uw naam weze haas!

wontonsunwa

Geen opmerkingen: