28 maart 2008

ianka fleerackers

bij deze heb ik mij ook weeral in het ongeluk gestort en mij een zogenaamd facebookprofiel aangemaakt
dit gebeurde op aanraden van mijn veel te hippe gezusterte Germaan Twee, die daar zeer actief (met the band en the dubbele neusbrugcommunity etc) mee omspringt

ikzelf ben even niet mee, even uit de virtuele running etc
u kent dat: eerst volledig 'in' en 'mee' met alle blogs en msn en forums en al die shit... dan een tweetal jaren geen computer of internet of niks nie en plots weet ge gewoon niet wat er allemaal van bagger bijgekomen is op dat net, afijn ja

ik ga niet zeggen dat ik er niet uit wijs geraak, maar ik ben zo'n spul zo rap beu en dan moet je zo vanalles invullen en profieleren ende verder (ik heb inderdaad van wafelliefhebberij mijn religie gemaakt) maar ben helaas niet in het bezit van een foto van mijzelve (objecten die ik persoonlijk het liefste mijdt)

ook blijkt u daar plots zo'n gigantisch aantal potentiƫle vrienden te hebben, op basis van wie er op facebook zit en uw mailadres weleens gebruikt(e)

wel daar breekt mijn klomp te bedenken dat men dat als definitie van het concept 'vriend' beschouwt

ik heb geen vrienden
ik heb een zeester, een aantal familieleden, een hoop speelkameraadjes en wat vage kennissen en o o ik heb ook idolen (niet bijster veel, maar ze bestaan)

maar vrienden? gossie neen, daar ben ik immers veel te saai en ambetanterig voor, ikzelf vind bijna niemand leuk en eigenlijk vind niemand mij leuk

(ik heb daar trouwens helemaal geen problemen mee, ik hou van rust en ik vind toch wel dat een boeiend en sociaal leven iets is wat ter compensatie dient voor stomme mensen)

maar dus, mensen die mijn mailadres gebruiken, dan met name zo van die mensen van vroeger, die nooit het lef hebben gehad om mij te vertellen dat ze mij een kutwijf vinden (want dat zijn zo van die mensen die zodanig narcistisch ingesteld zijn, dat ze niet willen toegeven aan hun eigen onaangenaamheden such as iemand een kutwijf vinden) maar zo bijvoorbeeld pas reageren op een mailtje na ongeveer acht maanden, of nooit de telefoon opnemen als ik bel of ander gezeik; u kent dat wel, of u kent dat niet want u bent een sociaal persoon met keiveel vrienden en zo fuck off
u begrijpt dat ik dat toch wel confronterend vind, met mijzelf met name en ook met de wereld en zo

want die wereld is eigenlijk zeer onaangenaam om in te zijn, behalve als die wereld hier binnen is en er zijn koekjes of er is taart en er is dan ook een zeester want wie bakt er anders de koekjes?
en er is ook een lelijke ouderwetse cumpoter, waarop wij dan lelike tekeninkjes maken (pret met microsoft paint roelt) en patience spelen en domme tekstjes intikken en niet al te veel ingewikkelde dingen doen
of de flair lezen of andere niet al te veel energieopslorpende activiteiten zoals intens contempleren over het bestaan en niet bestaan en vooral dan dat van schaamhaar en andere dingen
en javel en kokend water en mooie diepe problemen... et cetera

maar dus, ik heb mijzelve in een diep gat gestort met het aanmaken (en nog steeds niet vervolledigd) profiel (want we gaan het niet eens hebben over wat men allemaal zo te grabbel wilt gooien aan iedereen die het lezen kan) waar wij plots helemaal geen zin meer in hadden te vervolledigen en correcte zinsbouw kan er ook niet meer af

ik zou zo graag zo'n koekje willen, maar ik vrees het ergste

en ook heeft ianka fleerackers niets te maken met dit bericht, maar ze heeft toch maar een schoon haarkleur, en zo voort

en ik ga mijn kokka opdrinken

(moeheid en nieuwe schoenen)

WON TON

Geen opmerkingen: