14 oktober 2008

spice girls forever

gisteravond naar leuven wezen gedichtjes doen... wij haten leuven. leuven is kak. leuven is als een openbare wc...wordt een keer per week een keertje gekuist, voor de rest hebben alle studenten er vrij spel en studenten zijn kak. kakstad. kan alleen maar leuk zijn als je echt veel zuipt

dus dat deed ik dan ook. stukcafe is nog wel best een aangename ruimte.
dichters zijn kakvolk, didi de paris is een hoer, onthaal kan beter (dichters horen een romantisch verlegen pose aan te houden en moet zo'n organisatie daar rekening mee houden en dus voor goed onthaal zorgen en meer drank) ik hou van mijn pose. ik vind drie drankbonnetjes te weinig.
maximum acht minuten op podium is redelijk, maar dat had ik liever op voorhand geweten... mijn zorgvuldig samengestelde repertoire (ik rekende dus wel degelijk op een kwartier) smeet ik bijgevolg overboord... deed een tatyanake. Tatyana roels. deed een siriuske en een fokjoe
ik denk dat ik mij niet belachelijk gemaakt heb... maar dat weten we nooit echt zeker, natuurlijk.
feit is dat Zeester en ik de besten van de avond waren.

genoten van de tetten van een zangeresje van Kamp Maria.
dikke tetten. ik wilde ruilen, maar ik mocht niet.
ik ben geen dronkaard, maar ik word wel snel dronken (wegens vrijwel geen alcohol gewend te zijn)
de ochtend was vroeg.
de trein was rustig (op enkele arty farty schoolkinders met schetsboekaanstellerijen na, dan)
er was veel cola vanochtend
en ik kan al weer roken
en nu kijk ik naar spicegirlsdingkskes



wij houden van victoria



ik wou dat ik ook een spicegirl was

morgen de laatste dag om me in te schrijven*... spannend!
nog veel won ton uit de sun wa (met excuses aan de denkbeeldige lezer wegens extreem slecht taalgebruik van mijnentwege. dit wegens midhlckjsldkjdk,)

dat is inschrijven in de school, niet inschrijven bij de spicegirls... uiteraard

Geen opmerkingen: