15 oktober 2008

-plaats hier een titel naar keuze-

voorwaar! ik ben alweer ingeschreven...heb de volle pot van vorig jaar betaald (alweer zo'n heftige aanslag op m'n bankrekening) maar nu kijk ik op het overschrijvingspapier van de betaling van dit jaar en wat staat daar op? de volle pot alweer
alsof ik in staat ben om op één maand tijd negenhonderd euro's op te hoesten
terwijl ik die niet eens zou moeten betalen, wegens het feit dat ik beursstudent ben

administratie is kak
dat moet ik dan weeral eens gaan ophelderen
qué fatto putana

voorts hebben wij te horen gekregen dat wij fantastische grandioos gracieuze, prachtige en onvoorstelbaar fonkelende voor een grimeur perfecte ogen hebben... (ik overdrijf allicht, maar mijn geheugen zegt het me zo)
ik ruik naar ontschminker
schmink is gore troep en schaduwtechnieken op het oog zijn niet simpel (en zeker niet voor iemand met een motorische stoornis en ogen die snel tranen) doch ik verheug me nu al op de eyelinertechniek
toch moet ik toegeven dat niemand van zijn leven met zo'n hoeveelheid schmink op zijn bakkes buitenkomt (het is dan ook theaterschmin)
men ziet er zo effectief uit als An Peetersen zaliger in Pauline en Paulette
highlight-schaduwtechnieken, mijn kut

voorts melden wij dat de verfactiviteiten in de gangen te windsorcastle sterk vorderen en een voor mij uiterst aangename geur verspreiden alhier
wij houden van geuren als verf, ether, benzine, niet beurineerde metrogangen,...

straks hebben wij alweer les, maar voorlopig houden wij ons nog bezig met het schrijven van tekstualiteiten en het researchen van dingen te maken met tekstualiteiten over macht en zalving in las vegas
(moeten toch eens een keertje iets doormailen naar docenten ivm creatief geschrijf, evenals afspraakjes regelen met docenten ivm het gecoach van iets dat ik ga spelen, maar dat nog niet geschreven is, tja)

wij willen opheldering in ons bestaan en trouwen met een rijke man en een affaire met een zeester en ons nooit moeten schminken.

nog veel won ton uit de sun wa

Geen opmerkingen: